2010年7月8日星期四

蕭家廚房 - 3D 公主蛋糕

自小..沒有收過生日蛋糕..現在..會做了...更加不會收到...


這個3D公主蛋糕..相信是不少小女孩夢想能收到的生日蛋糕...現在我會做了...



陽光下的你...更美...



8 則留言:

  1. 好好好好靚  !  

    回覆刪除
  2. 我有我的新空間2010年7月8日 下午3:58

    不捨得吃的.

    回覆刪除
  3. 個頭髮你幫佢紮ga

    回覆刪除
  4. 知足常樂正是當代人和當代社會的根本需求
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  5. 朋友將會是未來幫助你成功的重要關鍵。
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  6. Hi!我有個好朋友今個星期日生日,想問下有d咩蛋糕唔係太難整但係又好好食架?我想自己親手整比佢,可唔可以教一教我?
    [版主回覆08/04/2010 21:53:00]你可以整木?布甸..超易..零失敗

    回覆刪除
  7. erm...其實我唔想整木糠布甸,因為已經整過,有冇D難少少GE?有冇D蛋糕個面係米黃色/白色同埋入面有幾層既?

    回覆刪除