2009年8月10日星期一

蕭家廚房 - 雲呢拿雪糕

在云云眾多口味雪糕中, 最不愛吃的就是雲呢拿口味.  總覺得它最沒個性, 而且坊間買的雲呢拿雪糕, 總像藥水似的, 令人感到像在吃藥般的不快...


雖然Hand made的 雪糕不能比名牌雪糕的軟滑, 但保證真材實料....這次我用上了半條雲呢拿條, 整盒雪糕充滿了天然的雲呢拿香氣....


看, 那一點點的不是灰塵啊 ! 是新鮮雲呢拿seed 呢....講用料, 連H 記也要讓路吧 !



4 則留言:

  1. 我??都整?喎咁?既﹗我老細話要食,可能佢呢排做野辛苦呀﹗琴日我買?m記俾佢食,佢話唔係紅荳雪糕咩?因為佢見我整?紅荳係度。今日咪整?雲喱拿味,不過我無奶用?豆漿,今晚佢番?就加d紅荳俾佢食啦。
    [版主回覆08/10/2009 11:47:00]自已整, 心理上已經覺得好食..

    回覆刪除
  2. 我都係咁話﹗

    回覆刪除
  3. 雖然是普通味道. 但一見到佢就會想吃心太軟. 蘋果批..haha

    回覆刪除
  4. 我都最吾鍾意食雲尼拿味雪糕,但都會試下用雲尼拿籽整雪糕!

    回覆刪除