2008年2月25日星期一

蕭家廚房 - 咖哩薯仔雞翼

記得有一次, 我和朋友特地去佐敦一間好出名?咖哩食店食咖哩,懷著好大奇望, 但終於失望而回........唔係話佢唔好食, 但唔係我心目中?咖哩囉


後來我朋友見我咁想食,就整左一次俾我食, 都好好味.  更加鼓勵我要自已整.


上星期六, 約了舊周事到金鐘食 Tea Buffet, 特登先去灣仔買 咖哩膽同椰汁. (唔好話俾我聽唔識 "成發" 喎, 唔識真係好打有限.)  晚上馬上動工, 過程對於一個未煮過??我呢講真係有D難, 薯仔要先煲淋,雞翼又要先出水, 差不多要九個字先整好,而且仲係雞手鴨腳咁, 時間上應該係唔合格, 概講要在一個鐘以內完成三?一湯先叫合格,睇呢真係要努力D.


好啦, 而家我識整咖哩雞(算係啦, 味道都好Ok 嫁, 不過我剛收到一個半島酒店個食譜, 搵日要試?先) 又識整面包, 下一個目標就係星馬著名的 "咖哩面包雞"


 


 


沒有留言:

發佈留言