2008年3月11日星期二

蕭家廚房 - 簡便日式晚餐


上星期日, 蕭家廚房終於正式完成了一頓有前菜, 主菜 及甜品的晚餐. 但各位有所不知, 其實星期日對於我來說, 時間上也不是很充足的, 早上要返教會, 中午要做運動, 如要準備晚餐的話, 只有2-3小時時間, 但窮則變, 變則通, 我終於想到了三個簡便的菜式.


前菜 : 三文魚沙律 (沙律菜及三文魚都是現成買的, 沙律不用烹調)


主菜 : 日式鰻魚+溫泉蛋意粉 (食譜出於Miss Jubie) (鰻魚買現成的, 只是煮意粉及溫泉蛋便成了)


甜品 : 白玉紅豆綠茶雪糕  ( 紅豆及雪糕都是現成的, 只是用白玉粉加水做成湯圓便成了)


雖然80%都是現成貨, 但也勉強過關啦.


 


 


 


 


3 則留言:

  1. 唔錯~~~唔錯~~~好正~~~
    你個白玉紅豆綠茶雪糕好正~~~?日試整先~~~~
     

    回覆刪除
  2. 蕭阿蓮之蕭家廚房2008年3月11日 下午12:18

    嘩, 原來你有睇我個Blog 嫁? 你唔好笑我呀. 我係新手, 個 "日式鰻魚+溫泉蛋意粉" 真係冇你整得咁靚, 我盡晒力啦.

    回覆刪除