2008年4月29日星期二

小小世界昨天啟航


尋日特意請了一天假, 就是為了要去迪士尼的小小世界, 雖然香港的迪士尼地方很細, 但每次去都很開心, 可能我買了全年pass, 可以全年任去的關係, 唔洗趕頭趕命, 次次都可以他他條條咁玩幾個games就可以了. 


尋日雖然天陰, 但一D都唔熱, 人流小, 唔洗點排隊, 我總共玩了2次小小世界, 睇左2次Golden Mickey(呢個百看不厭) , 去左Winnie the Pooh (呢個係第一次玩) ,睇左好耐精品, 都買左DCookies, 因為D盒實在太靚啦.


雖然我個Friend要差唔多成三點才出現, 我自已一個玩左大半日, 但一個人可以自由D, 鍾意去邊都得, 我覺得一個人去玩原來可以咁free, (一個人結婚就慘D)


2 則留言:

  1. 一個人玩 2 次唔悶咩.... =.=""

    回覆刪除
  2. 蕭阿蓮之蕭家廚房2008年4月30日 上午11:10

    唔會呀, 真係好開心嫁. Disney 真係有一種Magic

    回覆刪除