2008年6月12日星期四

瑞午節-小肥羊


上星期六在小肥羊做節, 食火?, 我唔食羊, 但俾錢個食, 冇計.


個湯底已經要$78元, 我地唔要任食, 要散叫. 其實, 我覺得任食雖然聽落抵D , 但食物質數唔係太好, 俾你任食都係一D香腸, 丸類, 蔬菜等, 肥牛及羊好似半價一碟, 都唔係太平喎.


我地散叫以上的食物, 要成差不多$600.00. 以今時今日既物價, 係可以接受. 不能接受既係佢地員工的服物態度, 個個都黑口黑面, 當我們發現冇醬油, 問佢地時, 佢地好負氣, 又話醬油會破壞食味, 唔suggest 我地用. 當我地堅持時, 又話只有鼓油免費, 其它要收錢. 激氣.


沒有留言:

發佈留言