2008年6月8日星期日

蕭家廚房 - QQ Cup Cake


前陣好, 香港不是流行Cup Cake嗎, 很多Cake Shop 都趁勢熱賣Cup Cake.


我一直想學, 但原來不是很多學校有教, 中環那間一來太貴, 二來時間上不配合. 終於終於, 我在葵涌找到了一間校室.


上星期五連場大雨, 我下班趕去已經遲到, 幸好Miss還體諒, 而且很有耐心教導, 今堂學太陽花及甲蟲. 下堂將會學玫瑰花. 好期待.


 


3 則留言:

  1. ladybird 好 cute 呀~~

    回覆刪除
  2. Viva Cuisine 鳳凰展翅2008年6月12日 上午10:33

    多謝你的讚賞

    回覆刪除
  3. 可否俾 address / link 我 , 我都想學
    請問知唔知九龍區有冇 ???

    回覆刪除