2009年5月6日星期三

蕭家廚房 - 五月之星

假期的最後一個蛋糕.  我已筋疲力盡.


尚幸之前已計劃好了, 材料也在計算內.  於是用回教室的中美洲香蕉蛋糕食譜. 只是沒有再力氣重做一個香蕉蛋糕底, 我用回【香蕉榛子蛋糕】剩下的朱古力沙架蛋糕作底, 另外又用回剩下的香蕉果蓉作Mossue. 剩下了的吉士醬不想浪費, 原食譜沒有的也加進去, 東拼西湊的做了這個蛋糕作為公司五月之星之用.


但......憑心而論, 我覺得這個食譜的口感比【香蕉榛子蛋糕】還要好. 原來越簡單越嶲永的道理是不變的.  朱古力與香蕉是絕配, 同事們讚過不停....只是太累沒有特別的餅面裝飾而已.


而且我這次用的香蕉是超市的減價貨色, 因已長出的梅花點, 故此大平賣. 吃是稍差了, 但非常適合用來做蛋糕. 五隻熟透的香蕉我只花了 $$$$3.00啊 !!!  兩個蛋糕的份量剛剛好....Yeah !!!



2 則留言:

  1. 你好 剛經過 見到你的blog,見到你好有心機寫哩個blog,同埋整得好靚! 好期待你下一次既網誌,係到我順便介紹個批發裝比你, 我地有兩千款服式,包括日韓歐美品牌, 仲有我地自己4條生產線, 都係$20起, 全部都係批發價!買多優惠多 而家可以係網上用批發價做零售!! www.ComingZOO.com  

    回覆刪除
  2. 呢個蛋糕我都好鍾意呀 ~ 但次次都就唔?時間去學, 個蛋糕裝飾清清地都好靚呀, 至緊要係內涵 ~
    [版主回覆05/10/2009 10:18:00]呢個蛋糕我學左之後, 都係第一次整番. 唸唔到我同事咁鐘意....

    回覆刪除