2009年6月22日星期一

久別重逢

契仔與他媽媽去年移民往加拿大, 想不到一年後無聲無息的返港 - 渡假.


昨晚到她們家吃了一頓很豐富的父親節晚飯. 一年沒見, 契仔已長高了不少, 跟我平頭啦...


足料雞鮑翅



菜謄鮑魚



清蒸海上鮮



咖喱蟹



豉油雞



以下是這晚的重點菜式..


有一隻手掌長的牡丹蝦 - 好鮮甜啊 !



北海渡超巨型帶子 - 都係好鮮甜呀 !!!!



原板海膽, 超美味



但三文魚卻很一般....



蟹肉金漬刺身



因時間關係, 實在沒辦法為契仔準備蛋糕了. 但契媽我有拖冇欠, 我記得你愛吃朱古力松露蛋糕的...我會為你預備...


1 則留言:

  1. 你仲收唔收契女呀..he heeeee
    [版主回覆06/22/2009 22:16:00]我想認契爺多d

    回覆刪除