2008年5月29日星期四

蕭家廚房 - 紅莓栗子朱古力撻


這個撻是一位好特別的朋友的生日蛋糕, 


還記得在大約三年前, 有一天同事中午吃飯的時侯, 他突然說: ( 好想研究一下


木糠布甸係點整) 就係咁, 我記在心裡. 想不到過了二星期到契仔家裡慶祝他生日時, 他媽媽捧了個木?布甸出來, 還說是自已整的.  我連忙問她 : 難嗎? 她說 : 超易.


就係咁, 我上了她家裡學了我人生第一個蛋糕.


 


之後公司同事吃後大讚, 女同事紛紛叫我開班, 如是這, 由一個只整了一次蛋糕的我開班, 教識了幾個女同事整呢個蛋糕. 事實真相係呢個蛋糕真係超易, 完全冇難度.


 


之後引發了我對整蛋糕的興趣, 一發不可收拾, 由初初買書自學, 到後來出外報讀一些蛋糕課程, 就這樣, 經過了三個年頭了.


 


今天是他的生日, 我不會再整木?布甸給他了. 依稀還記得他愛吃朱古力, 於是就整了這個朱古力楗給他.  本來尋晚影了一幅靚相, 今早才發現原來我忘記入咭, 幸好還可以補影一張.

 



 


5 則留言:

  1. 捧底都係朱古力嗎﹖好靚呀~~

    回覆刪除
  2. 蕭阿蓮之蕭家廚房2008年5月30日 下午12:15

    係呀, 基本上原來的食譜整個都是朱古力, 中間夾朱古力奶油. 不過上次我整栗子蛋糕時剩落好多栗子蓉, 所以我改了用栗子 忌廉

    回覆刪除
  3. 好靚喎,你好叻呀。

    回覆刪除
  4. 好可愛,好似harry potter個頂帽咁!

    回覆刪除