2008年5月28日星期三

終於買左聖安度唧咀啦


呢個唧咀我想買好耐啦, 但一直搵唔到, 問輝Sir佢話香港好小地方可以買到, 就算買到但quality 唔好, 都唔會唧得靚. 想要買靚既聖安度唧咀要去日本. 但正所謂 : 唔理好醜,求其就手. 就算唔靚但起馬都可以pratice下. 上星期睇到Vanlily 個blog 介紹左二德惠及中環太子大廈的Pan Handler有得買, 真係拿拿臨去買.


先去Pan Handler, 戰程激烈, 好多貨已被人Hold 起. 我好彩仲買得到, 因為聽人講呢間成日會冇貨嫁.


然後再去二德惠, 但個度D女仔都唔知乜野係聖安度唧咀, 話聽都未聽過, 心唸都算啦, 用住個大size 先啦.  但尋晚要去入貨, 唔死心又搵, 竟然被我搵到喎, 發達啦, 仲要係六蚊雞, 可抵. Pan Handler 個咀要成HK$120.00/2個嫁. 六蚊雞咁就算唧得唔靚都可以理解同原諒喎.

3 則留言:

  1. 哈哈~~咁要快 d 試黎睇睇喎~~

    回覆刪除
  2. 我好跟唔上潮流 想問下,呢個聖安度唧咀有咩特別ga

    回覆刪除
  3. 蕭阿蓮之蕭家廚房2008年5月30日 下午12:17

    其實只係一種裝飾而已. 我睇一D蛋糕書有介紹, 所以想買同試下.

    回覆刪除