2009年1月23日星期五

蕭家廚房 - 賀年糕點巡禮之 五 : 鳳梨酥

賀年禮盒最後的一款餅食便是 : 鳳梨酥.


其實鳳梨酥已做過很多次, 但??這次出事. 事源鳳梨酥入爐之前是老婆餅, 兩者的爐溫不同.  對啦, 你們猜對啦, 我忘記把爐溫降低便出事了.


出爐後已經樣烘煨面包的模樣. 但時間緊迫, 也只好送出去了.  我答應, 有份收到這批"黑馬馬"鳳梨酥的朋友, 過年後我會再做一批正常的鳳梨酥給你們作賠償.



明天, 蕭家廚房將作出終極挑戰 - 蘿蔔糕.  好緊張呀.  已看了不下二十個食譜及做法. 結果會是如何?  有成品後我會馬上Post 出.


1 則留言:

  1. 你一定可以成功整到架,我都可以了..

    回覆刪除