2008年10月6日星期一

蕭家廚房 - 芝士火腿包

我覺得在我家附近,一定是有一間麵飽工埸的.因為每當我在晚上回家途中,總會嗅到濃濃的麵包香氣傳出, 那種香味, 真是奪魄勾魂.  我每每放慢腳步,貪婪的深深的吸一大口, 想把這種香氣留在腦內.


麵包在蕭家廚房出現的次數不多, 原因很簡單 - 麵包比蛋糕難上十倍. 在我心目中, 麵包只是三數元的東西, 要花那麼多時間, 實在不化算. 而且又因不懂得掌握其中要點, 往往做五次才有一次成功, 令我很氣餒, 心想還是吃現成的算了.  但現今百物騰貴, 我公司附近的麵包店加價又加價, 麵包一拿上手輕飄飄的, 便知它加入了乳化或麵包加強劑. 花錢但吃化學麵包, 兼又受毒奶的影響, 做包包的決心又重燃了.


想幾個月前蕭家廚房曾上了四堂麵包循環課, 目的就是希望經過四堂密集式的訓?可以掌握到搓麵糰及發酵的技巧.又不斷上網看其它Blog友的心得. 終於在上星期五成功了!


1) 要在十五分鐘內搓好麵糰 (相信我, 比做運動辛苦) 而且有壓力, 十五分鐘搓不好的話, 那要與它說再見的了.



2) 接下來第一次發酵三十分鐘, 我用的是蒸魚方法, 要知道發酵成功與否,先看它大小, 面積應是之前的二 或三倍.



3) 接下來用手指沾高粉直插入, 如孔位慢慢收縮代表已發酵成功, 相反如太快收縮就要再等一下了



4) 最後看看如有蜘蛛網便成功了.



5) 包入午餐肉粒及芝士粒摺好收口, 之後開始第二次發酵三十分鐘.



6)發酵完成.



7) 入焗爐用180度焗十五分鐘, 完成出爐.



花了半天時間, 換來六個大包包, 父母親的激賞, 以及成功感.


3 則留言:

  1. 嘩..........發到好大呀,我想問蒸魚法,係一直開住火定係水熱後息火先放麵團落去發呀??我好多時都發唔起
     
    [版主回覆10/06/2008 14:39:00]唔係呀, 千其唔好開住火呀, 面糰會熟嫁. 你只要稍為煮滾D水, 但又唔太熱, 放個蒸架, 然後將個盆放上去加蓋30分鐘就得

    回覆刪除
  2. ∮≦寶貝小妹豬≧∮2008年10月6日 下午6:16

    你 D 包包發得好勁呀
    冇錯.....而家出面 D 食物實在太多化學?喇,所以自己整到?話.....都係自已整好 D!!!
    [版主回覆10/07/2008 11:04:00]係呀, 出面D包真係又貴又唔好食, 又細又輕, 食幾個先飽. 都係自已整啦.

    回覆刪除
  3. 我就係哩個飽o既直接受益人喇!!
    哩個飽真係 超好味  我俾5粒星 蕭小姐當日請我到某大出名o既日式西餐廳食TEA 但係當日冇一味菜式能夠同哩個飽抗衡 (再一次証明  出名≠好味)
    最後我得出個結論, 就係.... "算吧啦阿蕭! 你都係專心整飽吧啦"  哈哈哈哈哈................................
    [版主回覆10/08/2008 10:01:00]哼, 我一定會整到你話好味既蛋糕甜品既, 你睇住?...

    回覆刪除